Tuesday 15 January 2013

Hadian Perkahwinan Paling Romantik

gambar hiasan yang diambil dari google

Buat mereka yang bakal bergelar suami dan isteri atau yang bakal bertunang,pada kebiasaannya pada majlis pertunangan atau perkahwinan pihak lelaki pasti akan bawa hadiah untuk pihak perempuan yang akan dihias didalam bekas hantaran digubah dengan bunga agar nampak cantik dan pasti akan dibalas pihak perempuan.

gambar hiasan yang diambil dari google

Antara hadiah yang sering diberikan kedua-dua belah pihak antara lainnya minyak wangi,kasut,beg duit,baju,barang kemas yang mana ada antaranya bernilai beratus ringgit demi untuk untuk insan yang disayangi.

Disini penulis ingin mengajak mencipta kelainan dalam penyediaan hadiah perkahwinan/hantaran demi menghargai insan yang kita sayangi yang akan hidup bersama kita sehingga keakhir hayat.


Sesuatu yang jarang-jarang dilakukan oleh pasangan mempelai,ini cumalah cadangan penulis,harga yang diperlukan tidak lah semahal barang kemas,ya benar anda perlukan komitmen jangka panjang untuk buku diatas,tetapi fikirkan manfaat yang bakal anda berdua terima..

Terlalu banyak manfaat yang anda berdua terima jika ingin dibandingkan dengar harga dan komitmen yang anda berdua perlu keluarkan,apa yang penulis ingin cadangkan yang lelaki hadiahkan kepada pihak perempuan dan yang perempuan hadiahkan pada pihak lelaki.

Bagi penulis inilah hadiah yang paling romantik untuk dijadikan hadiah kepada pasangan anda.

Untuk mengetahu apa manfaat yang anda berdua akan terima sila hubungi penulis ditalian 012-6085737, penulis akan bagi seisi penerangan percuma sambil boleh melihat pakej,baju dan pelamin yang ada dibutik pengantin danial weddings dibandar puteri klang.

0 comments:

Post a Comment